//

З метою виконання завдання Уряду щодо перевезення врожаю 2013 року Укрзалізниця провела 11 липня в Одесі нараду із зернотрейдерами, портовиками та іншими учасниками перевізного процесу.

З метою виконання завдання Уряду щодо перевезення врожаю 2013 року Укрзалізниця провела 11 липня в Одесі нараду із зернотрейдерами, портовиками та іншими учасниками перевізного процесу.
Синхронізація дій усіх учасників залізничних перевезень, вважають учасники наради, допоможе забезпечити повне задоволення попиту вантажовідправників на перевезення залізничним транспортом.
Зі свого боку, прагнучи максимально повно використати сприятливу кон’юнктуру, залізничники вчасно підготували вагонний парк і станційне господарство до сезону масових перевезень зерна і овочів, встановили чіткий диспетчерський супровід своєчасного подання рухомого складу, опрацювали низку нових логістичних послуг. На думку фахівців, все це дозволить прискорити доставку вантажу.
Цього року залізничники пропонують клієнтам здійснювати зернові перевезення маршрутними та груповими відправками, що зарекомендували себе торік – таким чином вдалося прискорити обіг зерновоза по Укрзалізниці впродовж 2012 року на 1,83 доби (з 9,68 до 7,85 доби). Загалом у 2012 році сформовано і перевезено у порти 877 маршрутних поїздів із зерном, як свідчить аналіз перевезень зерна маршрутними поїздами, їх обіг у середньому становить 4 – 4,5 доби, що майже вдвічі менше обігу одиночних і групових зерновозів. За 6 місяців 2013 до початку збиральних робіт було відправлено 84 маршрутних поїзди, проте після початку збору врожаю їхня кількість значно збільшиться.
Привабливість такого перевезення – у проходженні поїздів по маршруту без додаткових сортувальних та переробних операцій на проміжних станціях та прибутті безпосередньо до місця призначення – портової станції. Таким чином, підвищується швидкість доставки вантажу та до мінімуму зводиться час простою вагонів, відповідно зменшуються витрати для вантажовідправника і всіх учасників залізничних перевезень.
На залізницях України освоєна технологія роботи за принципом “єдиного вікна”, що особливо зручно для дрібних вантажовідправників. Вантажовідправник звертається до залізничників, і ті надають йому комплексну транспортну послугу, до якої входять організація перевезення, надання рухомого складу та додаткові послуги, пов’язані з перевезенням вантажів.

Довідка
Як повідомлялося раніше, з початку року залізниці України навантажили 121,935 тис. вагонів-зерновозів або 7,753 млн тонн зернових вантажів, зокрема, 6,654 млн тонн зерновики вантажили на експорт. У внутрішньому сполученні навантажено 1,098 млн тонн зерна. Зокрема, Донецька залізниця навантажила 254,9 тис. тонн, Придніпровська – 196,3 тис. тонн, Південна – 2364,2 тис. тонн, Південно–Західна залізниця – 2864тис. тонн, Львівська – 891,3 тис. тонн, Одеська – 1182,8 тис. тонн.
Залізничники продовжують активну роботу в цьому напрямку. В основному перевозяться пшениця, ячмінь, зерно кукурудзи, насіння ріпаку та соняшника.
Підприємство має достатню кількість рухомого складу, щоб перевезти зернові вантажі в повному обсязі. Загалом інвентарний парк вагонів-зерновозів Укрзалізниці складає 11,5 тис. вагонів.