Держрегулятор погодив проєкт наказу Мінінфраструктури про скорочення строку служби вантажних вагонів

quote
Державна регуляторна служба погодила проєкт наказу Міністерства інфраструктури України щодо скорочення строку служби експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті. Обмеження терміну служби рухомого складу, списання вже наявних всередині країни б/в вагонів та модернізація парку дозволить згенерувати додаткові кошти до бюджету країни, реанімувати та стимулювати власне вагонобудівництво і створити робочі місця для висококваліфікованих працівників галузі. «Це добра новина для оновленняя рухомого складу і важливий крок до підвищення безпеки перевезень та розвитку власної галузі вагонобудування. Зараз на українських коліях можна зустріти застарілий металобрухт віком понад 50-60 років. Такі вагони – загроза безпеці перевезень, вони руйнують верхню будову колії та несуть потенційну загрозу аварій і життю людей», - підкреслив Олександр Пирогов, директор Першої логістичної компанії. Подальше ігнорування ситуації щодо використання застарілих вагонів неминуче призведе до аварій, неефективного витрачання бюджетних коштів на ліквідацію наслідків експлуатації залізничної інфраструктури старими вагонами та повної втрати української галузі вагонобудування. Торік Перша логістична компанія закупила нові вагони у ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод». Для нас важливо, щоб контрагенти отримували тільки якісні послуги, а коліями їздили нові та безпечні вагони.